vrijdag 10 februari 2017

Valentijn bij LilaDoux




Wat een dag vandaag! Toch maar weer een bakmarathon gehouden. Eigenlijk was het veel minder werk dan voor de twee daagse kasteelfair in Baarn in december, want we nemen morgen maar een kleine greep uit ons assortiment mee, maar ook daar kun je toch wel weer druk mee zijn! En grrrrr ..............als dan sommige recepten niet kloppen! 
Maar inmiddels is dat allemaal gelukkig weer opgelost.
Wel grappig vandaag 3 maal klanten gehad voor mijn brocante winkel (die ik inmiddels niet meer heb). 
Enne bakmarathon betekent bij mij makkelijke kleding (lees ziet er niet uit joggingpak), haar op zolder en op de één of andere manier zit ik dan helemaal onder met benodigdheden (bloem in mijn haar, veeg chocolade in mijn gezicht.............hoe krijg ik het voor elkaar?). Maar ook vandaag ontstonden juist daardoor de leukste gesprekken en ik hoop dat de zakjes koekjes die ik voor de teleurstelling meegaf wellicht ook een heleboel goedmaakten. Nu de laatste zakjes cakepops nog klaarmaken en dan ben ik er echt helemaal klaar voor. Misschien nog leuk te vermelden in Baarn was een mevrouw van mening als je elke dag een cakepop van LilaDoux eet, je geen man meer nodig hebt, dus jullie zijn gewaarschuwd :-) .
Morgen 11 februari 2017 vind je LilaBlu Brocante met een kleine aanvulling LilaDoux Bakwaren in Zalencentrum De Palm in Papendrecht. 





Welch ein Tag heute. Doch wieder einen Backmarathon veranstaltet. Eigentlich gab es viel weniger Arbeit, dan für die zwei-tägige Schlossfair im Dezember, weil wir morgen nur einen kleinen Teil unserer Auswahlt mitnehmen werden, dennoch hielt mich das heute dann doch auch wieder ganz schön auf Trab! Und wenn dann auch noch manche Rezepte nicht stimmen!
Aber inzwischen ist das alles schon wieder vergessen.
Lustig war dass heute mich 3 x Kunden für den Brocante Laden besuchen wollten, (den ich leider nicht mehr habe) Und Backmarathon heisst bei mir Schlabberanzug (lies Jogging), Pferdeschwanz und irgendwie sieht man mir das Backen an (Mehl im Haar, Schokolade im Gesicht, wie ich das doch bloss immer hinbekomme??) Aber vielleicht entstanden gerade dadurch die nettesten Gespräche und ich hoffe dass die Säckchen mit Kekse auch einiges wieder gut machten. Jetzt werde ich noch die letzten Säcken mit Cakepops füllen und dann bin ich wirklich fertig für morgen. Vielleicht der Rede wert eine Dame in Baarn meinte jeden Tag einen Cakepop von LilaDoux und man bräuchte keinen Mann mehr (also ihr seit gewarnt :-) 
Morgen am 11. Februar 2017 findet ihr LilaBlu Brocante mit einer kleinen Auswahl LilaDoux Backwaren in Papendrecht/Niederlande! (siehe Flyer) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten